Denne hjemmeside bruger cookies til statistik og adgang til deling på de sociale medier med AddThis.

Læs mere i vores cookie FAQ.

Du er her:

Sådan markedsfører du kosttilskud

Når du ønsker at markedsføre kosttilskud, skal du være opmærksom på både de generelle regler, som gælder for alle fødevarer, samt de specifikke regler, som gælder for kosttilskud. I denne guide kan du blandt andet læse om anmeldelse af kosttilskud, mærkningsregler, markedsføring af kosttilskud på internettet og sondringen mellem kosttilskud og lægemidler.

Loading...

 

 

Digital anmeldelse af kosttilskudDigital anmeldelse af kosttilskudhttps://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Digital-anmeldelse-af-kosttilskud.aspx02243aspx0htmlEmneside
DK-specifikationer for næringsstofferDK-specifikationer for næringsstofferhttps://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/DK-specifikationer-for-næringsstoffer.aspx012724aspx0htmlEmneside
Analyser af kosttilskudAnalyser af kosttilskudhttps://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Analyser-af-kosttilskud.aspx018605aspx0htmlEmneside
KosttilskudsgruppenKosttilskudsgruppenhttps://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Kosttilskudsgruppen.aspx018764aspx0htmlEmneside
Kosttilskud - generelle dispensationerKosttilskud - generelle dispensationerhttps://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Kosttilskud---generelle-dispensationer.aspx018763aspx0htmlEmneside
Markedsføring af kosttilskudMarkedsføring af kosttilskudhttps://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Markedsføring-af-kostilskud.aspx012514aspx0htmlEmneside

Ændret 6. april 2018