Denne hjemmeside bruger cookies til statistik og adgang til deling på de sociale medier med AddThis.

Læs mere i vores cookie FAQ.

Lukkede udbud

Her kan du finde en oversigt over lukkede udbud fra Fødevarestyrelsen.

 

 

​​​​​​​Udbud på oplysningskampagne til forbrugere "Kend din frugt og forstå ​​​​din grøntsag"
Fødevarestyrelsen ønsker et strategisk bud fra landets skarpeste kreative hjerner på en oplysningskampagne til forbrugerne om pesticidrester i frugt og grønt.
 
Kampagnen skal give forbrugerne nogle værktøjer til at vælge frugt og grønt dyrket med færrest muligt pesticider. Ved et oplyst valg kan forbrugeren mindske indtaget af pesticidrester fra fødevarer. Forbrugeren kan desuden med sit valg af fødevarer påvirke den samlede pesticidbelastning til gavn for miljø, arbejdsmiljø, grundvand og en fortsat mangfoldighed af vilde planter og dyr (biodiversitet).
 
Fødevarestyrelsens forventninger til drejebog i tilbudsmaterialet
I Fødevarestyrelsen forventer vi, at tilbudsgivere til den 21. maj kun skitserer overvejelser om løsning af de enkelte delelementer til drejebogen og ikke præsenterer de færdige løsninger. De færdige løsninger skal udarbejdes af det valgte bureau. Processen hertil kræver en dybere indsigt, som bureauerne først kan forventes at erhverve senere i forløbet.​​
 
 

Udbudsbetingelser

Bilag - ESPD

Bilag - Kontraktudkast
Bilag - Skabelon til støtteerklæring
Bilag - Skema til kravspecifikationer

Spørgsmål og svar til udbud vedr. kartoffelpropningsmaskiner

 

Udbud om udvikling og levering af Fødevarestyrelsens lancerings- og markedsføringskampagner samt materialer for Dyrevelfærdsmærket i Danmark fra 2017 og frem til 2019
 
 

Ændret 23. maj 2017