Gå til navigation Gå til Hovedindhold

Denne hjemmeside bruger cookies til statistik og adgang til deling på de sociale medier med AddThis.

Læs mere i vores cookie FAQ.

Kundetilfredshed

Fødevarestyrelsen arbejder løbende med at forbedre sine kunderelationer for at blive en bedre samarbejdspartner for erhvervet.

Styrelsen indsamler derfor løbende data om kundernes tilfredshed med vores service, kommunikation, faglighed, kontrol, omdømme m.m. Målsætningen er at indsamle inspiration og konkrete idéer til at forbedre kunderelationerne.

Den seneste kundetilfredshedsundersøgelse blev gennemført i juni 2015. Fødevarestyrelsens kunders tilfredshed er på niveau med resultaterne fra 2013 og 2010. Her var godt 60 % (2010) og 63 % (2013) af de adspurgte tilfredse med den kontakt, de havde til styrelsen, mens andelen i 2015 ligger på 62 %.

Ca. 550 virksomheder heriblandt landmænd, akvakulturbrugere, detail- og engrosfødevarevirksomheder, fodervirksomheder, kommuner og dyrlæger deltog i undersøgelsen i 2015.

Nedenfor linkes til rapporter om kundetilfredsheden for både 2010, 2013 og 2015.

Fødevarestyrelsens kundetilfredshedsundersøgelse 2015

Fødevarestyrelsens kundetilfredshedsundersøgelse 2013

Fødevarestyrelsens kundetilfredshedsundersøgelse 2010


 

Ændret 17. januar 2017