Denne hjemmeside bruger cookies til statistik og adgang til deling på de sociale medier med AddThis.

Læs mere i vores cookie FAQ.

Du er her:

Fødevarestyrelsen under konflikt

 

Sådan fungerer Fødevarestyrelsen under en eventuel konflikt

Hvad kan borgere og virksomheder forvente af service, hvis Fødevarestyrelsen bliver ramt af enten strejke eller lockout?

Det kan du få svar på her.

Alle svar tager udgangspunkt i den viden, vi har umiddelbart. Hvis vi får nye oplysninger, vil skemaerne blive opdateret. Skemaerne kan derfor godt ændre sig i de kommende dage.

Klik på nedenstående alt efter, om du vil kende serviceniveauet under den varslede strejke og under den varslede lockout. Ud for hver service kan du se, om aktiviteterne forventes leveret på normalt niveau, begrænset eller stopper helt (hhv. "normal", "vis", "begrænset" eller "ingen" aktivitet).

Har du yderligere spørgsmål både før og under en eventuelt konflikt, kan du ringe til vores kunderådgivning på tlf 7227 6900 eller benytte webchatten på forsiden af www.fvst.dk. Man må beregne længere ventetider under konflikten, da disse funktioner også vil være ramt af konflikten. Men vi svarer så hurtigt som muligt.


Sådan fungerer styrelsen under STREJKE
Sådan fungerer styrelsen under LOCKOUT

Læs mere om konflikten

 

Ændret 28. marts 2018